Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16108
Назва: Constructivism as a Key Approach for Designing EFL Methodology Sessions
Інші назви: Кронструктивізм як ключовий підхід для розробки занять з Методики навчання англійської мови
Автори: Гембарук, Алла Степанівна
Ключові слова: constructivist approach
constructivist principles
constructivist learning environment
EFL Methodology teaching
Дата публікації: 2022
Видавництво: Умань : Візаві, 2022
Бібліографічний опис: Гембарук А.С. Constructivism as a Key Approach for Designing EFL Methodology Sessions. Iнновації в сучасній освіті: український та світовий контекст наук : матеріали V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Умань, 20 жовтня 2022 р. Умань : Візаві, 2022. С. 51–54.
Короткий огляд (реферат): Тези окреслюють шляхи застосування конструктивістського підходу у викладанні Методики навчання англійської мови відповідно до нової типової програми, розробленої в рамках спільного проєкту Міністерства освіти і науки України та Британської Ради в Україні «Шкільний вчитель нового покоління» (2013–2019 рр).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16108
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Гембарук_тези.pdf397,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.