Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16108
Назва: | Constructivism as a Key Approach for Designing EFL Methodology Sessions |
Інші назви: | Кронструктивізм як ключовий підхід для розробки занять з Методики навчання англійської мови |
Автори: | Гембарук, Алла Степанівна |
Ключові слова: | constructivist approach constructivist principles constructivist learning environment EFL Methodology teaching |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Умань : Візаві, 2022 |
Бібліографічний опис: | Гембарук А.С. Constructivism as a Key Approach for Designing EFL Methodology Sessions. Iнновації в сучасній освіті: український та світовий контекст наук : матеріали V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Умань, 20 жовтня 2022 р. Умань : Візаві, 2022. С. 51–54. |
Короткий огляд (реферат): | Тези окреслюють шляхи застосування конструктивістського підходу у викладанні Методики навчання англійської мови відповідно до нової типової програми, розробленої в рамках спільного проєкту Міністерства освіти і науки України та Британської Ради в Україні «Шкільний вчитель нового покоління» (2013–2019 рр). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16108 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Гембарук_тези.pdf | 397,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.