Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16108
Title: | Constructivism as a Key Approach for Designing EFL Methodology Sessions |
Other Titles: | Кронструктивізм як ключовий підхід для розробки занять з Методики навчання англійської мови |
Authors: | Гембарук, Алла Степанівна |
Keywords: | constructivist approach constructivist principles constructivist learning environment EFL Methodology teaching |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Умань : Візаві, 2022 |
Citation: | Гембарук А.С. Constructivism as a Key Approach for Designing EFL Methodology Sessions. Iнновації в сучасній освіті: український та світовий контекст наук : матеріали V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Умань, 20 жовтня 2022 р. Умань : Візаві, 2022. С. 51–54. |
Abstract: | Тези окреслюють шляхи застосування конструктивістського підходу у викладанні Методики навчання англійської мови відповідно до нової типової програми, розробленої в рамках спільного проєкту Міністерства освіти і науки України та Британської Ради в Україні «Шкільний вчитель нового покоління» (2013–2019 рр). |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16108 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Гембарук_тези.pdf | 397,21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.