Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16108
Title: Constructivism as a Key Approach for Designing EFL Methodology Sessions
Other Titles: Кронструктивізм як ключовий підхід для розробки занять з Методики навчання англійської мови
Authors: Гембарук, Алла Степанівна
Keywords: constructivist approach
constructivist principles
constructivist learning environment
EFL Methodology teaching
Issue Date: 2022
Publisher: Умань : Візаві, 2022
Citation: Гембарук А.С. Constructivism as a Key Approach for Designing EFL Methodology Sessions. Iнновації в сучасній освіті: український та світовий контекст наук : матеріали V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Умань, 20 жовтня 2022 р. Умань : Візаві, 2022. С. 51–54.
Abstract: Тези окреслюють шляхи застосування конструктивістського підходу у викладанні Методики навчання англійської мови відповідно до нової типової програми, розробленої в рамках спільного проєкту Міністерства освіти і науки України та Британської Ради в Україні «Шкільний вчитель нового покоління» (2013–2019 рр).
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16108
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File SizeFormat 
Гембарук_тези.pdf397,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.