Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16188
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГульбс, Ольга Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-04-18T10:23:34Z-
dc.date.available2024-04-18T10:23:34Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationГульбс О. А. Особливості впливу професійної свідомості на формування психологічної готовності майбутніх психологів до здійснення професійної кар'єри. Наукові перспективи. 2022. № 6 (24). С. 572-583.uk_UA
dc.identifier.issn2708-7530-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16188-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.52058/2708-7530-2022-6(24)-572-583uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються підходи сучасних вчених до особливостей професійної свідомості та її аспекти. Звернена увага на абстрактні (базові) та конкретні (метапсихологічні) категорії свідомості особистості. Охарактеризовані наступні категорії свідомості, такі як: свідомість-образ, цінність-мотив, почуття-переживання, діяльність-дія, Я-індивід, спілкування- ставлення. Показані особливості формування психологічної готовності до майбутньої професійної діяльності. Актуалізована проблема розвитку майбутнього фахівця-психолога у вищому навчальному закладі. Розглянута проблема соціалізації особистості як чинника її професійного зростання. Приділена увага проблемі професійного розвитку майбутніх фахівців та їх успішної професійної діяльності. Охарактеризовані особливості успіху у професійній діяльності та кар’єрного росту. Розкритий вплив професійної свідомості на готовність майбутніх психологів до здійснення професійної кар’єри. Описаний функціональний та особистістний підходи до готовності майбутніх психологів до здійснення професійної кар’єри. Особистистійний підхід охарактеризований як довгостроковий та ситуативний. Розроблені компоненти, які характеризують психологічну готовність фахівців-психологів до здійснення професійної кар’єри, а саме психологічні, інтелектуальні, професійні, соціальні. Описані стратегії психологічної готовності майбутніх психологів до здійснення професійної кар’єри: внутрішні, зовнішні, життєві та стратегія успіху у кар’єрному рості.uk_UA
dc.publisherНаукові перспективиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesIssue;No 6(24)-
dc.subjectособистість,uk_UA
dc.subjectсвідомість,uk_UA
dc.subjectпрофесійна свідомість,uk_UA
dc.subjectпсихологічна готовність,uk_UA
dc.subjectкомпоненти готовності,uk_UA
dc.subjectкар’єра,uk_UA
dc.subjectбазові категорії,uk_UA
dc.subjectпрофесійна кар’єра,uk_UA
dc.subjectфахівці-психологи.uk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ПРОФЕСІЙНОЇ СВІДОМОСТІ НА ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТЬНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР’ЄРИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття (Київ) 27.06.2022.pdf267,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.