Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16202
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2024-04-18T10:55:28Z-
dc.date.available2024-04-18T10:55:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГарматюк О. В. Використання діджитал-маркетингу у комплексі просування. Економіка та суспільство. 2021. № 25. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-25-3uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16202-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-25-3uk_UA
dc.description.abstractУ статті актуалізовано питання digital-маркетингу. Розкрите питання щодо сутності поняття «digitalмаркетинг». Обґрунтована відповідь щодо відмінностей «цифрового маркетингу» та «маркетингу в інтернеті».Присутня розгорнута відповідь, на питання: «що є основними інструментами digital-маркетингу та каналамийого розподілу». Наведені приклади реалізації декількох з перелічених каналів. Обґрунтована принципова відмінність сучасних засобів digital-маркетингу від минулих, які наразі не мають такої високої ефективності, як раніше. До інструментів digital-маркетингу відносяться заходи, які дозволяють оповістити велика кількість людей або привернути увагу цільової аудиторії до продукції або послуг компанії, організації. дається характеристика основних ефективних інтегрованих інструментів digital-маркетингу. Особливу увагу відведено ефективності соціальних медіа каналів. Автором проведено SWOT-аналіз, який допоміг визначити сильні та слабкі сторони використання digital-маркетингу. На основі отриманої інформації зроблені аргументовані висновкиuk_UA
dc.publisherЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВОuk_UA
dc.subjectdigital-маркетингuk_UA
dc.subjectінструменти digital-маркетингуuk_UA
dc.subjectканали digital-маркетингуuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ У КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯuk_UA
dc.title.alternativeВИКОРИСТАННЯ ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ У КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
VYKORYSTANNIa DIDZhYTAL-MARKETYNHU U KOMPLEKSI PROSUVANNIa.pdf174,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.