Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16202
Title: ВИКОРИСТАННЯ ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ У КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯ
Other Titles: ВИКОРИСТАННЯ ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ У КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯ
Authors: Гарматюк, Олена Валентинівна
Keywords: digital-маркетинг
інструменти digital-маркетингу
канали digital-маркетингу
інтернет
Issue Date: 2021
Publisher: ЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВО
Citation: Гарматюк О. В. Використання діджитал-маркетингу у комплексі просування. Економіка та суспільство. 2021. № 25. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-25-3
Abstract: У статті актуалізовано питання digital-маркетингу. Розкрите питання щодо сутності поняття «digitalмаркетинг». Обґрунтована відповідь щодо відмінностей «цифрового маркетингу» та «маркетингу в інтернеті».Присутня розгорнута відповідь, на питання: «що є основними інструментами digital-маркетингу та каналамийого розподілу». Наведені приклади реалізації декількох з перелічених каналів. Обґрунтована принципова відмінність сучасних засобів digital-маркетингу від минулих, які наразі не мають такої високої ефективності, як раніше. До інструментів digital-маркетингу відносяться заходи, які дозволяють оповістити велика кількість людей або привернути увагу цільової аудиторії до продукції або послуг компанії, організації. дається характеристика основних ефективних інтегрованих інструментів digital-маркетингу. Особливу увагу відведено ефективності соціальних медіа каналів. Автором проведено SWOT-аналіз, який допоміг визначити сильні та слабкі сторони використання digital-маркетингу. На основі отриманої інформації зроблені аргументовані висновки
Description: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-25-3
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16202
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
VYKORYSTANNIa DIDZhYTAL-MARKETYNHU U KOMPLEKSI PROSUVANNIa.pdf174,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.