Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16222
Title: CHALLENGES OF BLENDED LEARNING IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING
Other Titles: Виклики змішаного навчання під час навчання англійської мови
Authors: Постоленко, Ірина Сергіївна
Keywords: blended learning
language teaching
challenges
new technologies
Issue Date: 24-Mar-2021
Publisher: Житомир
Citation: Ірина Постоленко. CHALLENGES OF BLENDED LEARNING IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING. Матеріали Науково-практичного семінару «VIІ Всеукраїнський вебінар з міжнародною участю на тему: «Інноваційні технології мовної підготовки студентів ЗВО». (Житомир, 24 березня 2021 року). Житомир, 2021. С. 72-75.
Abstract: Blended learning changed approaches to language teaching, the changes present many challenges, but for a number of the teachers these changes are bringing considerable benefit to their teaching experience. The teachers are confident that technology is not there to replace them, but to give support in their teaching. With an open attitude towards technology, experimentation and innovation we have possibilities for information and communication technologies (ICT) incorporation in a blended learning environment.
Змішане навчання змінило підходи до викладання мови, зміни викликають багато проблем, але для ряду вчителів ці зміни приносять значну користь їхньому досвіду викладання. Вчителі впевнені, що технологія існує не для того, щоб замінити їх, а для того, щоб підтримати їх навчання. Завдяки відкритому ставленню до технологій, експериментів та інновацій у нас є можливості для включення інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у змішане навчальне середовище.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16222
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File SizeFormat 
Postolenko.pdf101,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.