Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16225
Назва: Умови ефективності використання змішаного навчання під час навчання іноземних мов
Автори: Постоленко, Ірина Сергіївна
Ключові слова: змішане навчання
ефективність
дистанційне навчання
іноземні мови
технології
комп'ютерна грамотність
Дата публікації: 10-кві-2020
Видавництво: "Візаві"
Бібліографічний опис: Постоленко І. Умови ефективного використання змішаного навчання під час навчання іноземних мов. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали міжн. науково практ. Інтернет-конф., 10 квітня 2020 р. м. Умань. – Умань : «Візаві», 2020. С. 205-208.
Серія/номер: УДК;37:001.895(477+100)(06)
Короткий огляд (реферат): Існує велика кількість досліджень, які спрямовані на те, щоб вивчення та засвоєння іноземної мови було легким та ефективним. Процес вивчення мови є унікальним і різним у кожної людини. Студенти маютьрізноманітні стилі навчання: деякі можуть швидко зрозуміти матеріал, який вивчається, а іншим потрібен час, щоб засвоїти його. Неспроможність вирішити відмінності у підході до навчання кожного студента може гальмувати процес навчання. Викладачі мають відповідати на цей виклик, приймаючирізні методи своєї роботи для задоволення стилю навчання кожного зі студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16225
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Postolenko_tezy_Uman_konf.2020.pdf286,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.