Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16225
Назва: | Умови ефективності використання змішаного навчання під час навчання іноземних мов |
Автори: | Постоленко, Ірина Сергіївна |
Ключові слова: | змішане навчання ефективність дистанційне навчання іноземні мови технології комп'ютерна грамотність |
Дата публікації: | 10-кві-2020 |
Видавництво: | "Візаві" |
Бібліографічний опис: | Постоленко І. Умови ефективного використання змішаного навчання під час навчання іноземних мов. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали міжн. науково практ. Інтернет-конф., 10 квітня 2020 р. м. Умань. – Умань : «Візаві», 2020. С. 205-208. |
Серія/номер: | УДК;37:001.895(477+100)(06) |
Короткий огляд (реферат): | Існує велика кількість досліджень, які спрямовані на те, щоб вивчення та засвоєння іноземної мови було легким та ефективним. Процес вивчення мови є унікальним і різним у кожної людини. Студенти маютьрізноманітні стилі навчання: деякі можуть швидко зрозуміти матеріал, який вивчається, а іншим потрібен час, щоб засвоїти його. Неспроможність вирішити відмінності у підході до навчання кожного студента може гальмувати процес навчання. Викладачі мають відповідати на цей виклик, приймаючирізні методи своєї роботи для задоволення стилю навчання кожного зі студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16225 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Postolenko_tezy_Uman_konf.2020.pdf | 286,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.