Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16246
Назва: Теоретико-методологічні підходи до інтерпретації соціології освіти
Автори: Бержанір, Анатолій Леонідович
Ключові слова: соціології освіти
теоретико-методологічні підходи
особистість
освітня сфера
соціологічний аналіз
соціалізація особистості
культура
соціокультурна самоідентифікація людини
Дата публікації: 31-сер-2023
Видавництво: Видавнича група «Наукові перспективи»
Бібліографічний опис: Бержанір А. Л. Теоретико-методологічні підходи до інтерпретації соціології освіти. Вісник науки та освіти. Серія «Соціологія». 2023. № 8(14). С. 1041–1050
Короткий огляд (реферат): У статті показано сутність теоретико-методологічних підходів до інтерпретації соціології освіти як чинника удосконалення освітнього процесу, впровадження інновацій і сучасних технологій у систему освіти. Визначено основні завдання соціології освіти, які полягають у дослідженні тенденцій і закономірностей, що діють у сфері освіти. Обгрунтовано важливість соціологічної інтерпретації освіти у зв’язку із її безпосереднім впливом на ефективність функціонування економічної системи шляхом забезпечення якості освітньо-професійної підготовки учасників виробничої діяльності. Встановлено визначальну роль освіти освіти в активному здійсненні процесу соціалізації особистості. Показано практичні засоби і прийоми трансформації наукового знання в освітнє, перетворення нових наукових відкриттів у надбання тих, хто навчається.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16246
ISSN: ISSN 2786-6165 Online
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Teor_metodol_pidhody.pdf835,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.