Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16246
Назва: | Теоретико-методологічні підходи до інтерпретації соціології освіти |
Автори: | Бержанір, Анатолій Леонідович |
Ключові слова: | соціології освіти теоретико-методологічні підходи особистість освітня сфера соціологічний аналіз соціалізація особистості культура соціокультурна самоідентифікація людини |
Дата публікації: | 31-сер-2023 |
Видавництво: | Видавнича група «Наукові перспективи» |
Бібліографічний опис: | Бержанір А. Л. Теоретико-методологічні підходи до інтерпретації соціології освіти. Вісник науки та освіти. Серія «Соціологія». 2023. № 8(14). С. 1041–1050 |
Короткий огляд (реферат): | У статті показано сутність теоретико-методологічних підходів до інтерпретації соціології освіти як чинника удосконалення освітнього процесу, впровадження інновацій і сучасних технологій у систему освіти. Визначено основні завдання соціології освіти, які полягають у дослідженні тенденцій і закономірностей, що діють у сфері освіти. Обгрунтовано важливість соціологічної інтерпретації освіти у зв’язку із її безпосереднім впливом на ефективність функціонування економічної системи шляхом забезпечення якості освітньо-професійної підготовки учасників виробничої діяльності. Встановлено визначальну роль освіти освіти в активному здійсненні процесу соціалізації особистості. Показано практичні засоби і прийоми трансформації наукового знання в освітнє, перетворення нових наукових відкриттів у надбання тих, хто навчається. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16246 |
ISSN: | ISSN 2786-6165 Online |
Розташовується у зібраннях: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Teor_metodol_pidhody.pdf | 835,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.