Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16263
Title: Використання елементів гейміфікації у навчанні польської мови
Authors: Медведєва, Анастасія Олександрівна
Keywords: гейміфікація
здобувачі освіти
освітній процес
ігрові платформи
інтерактивні вебтехнології
віртуальна реальність
Issue Date: 2024
Publisher: ГО «Інноваційні обрії України»
Citation: Медведєва А.О. Використання елементів гейміфікації у навчанні польської мови. Українські студії в європейському контексті. 2024. № 8. С. 233–240. URL: http://obrii.org.ua/usec/storage/conference/zb_vol8_2024.pdf
Series/Report no.: УДК;821.161.2.09 (062.552)
Abstract: У сучасному освітньому середовищі гейміфікація стає все більш популярним підходом до покращення результатів навчання. Цей метод використовує ігрові принципи та механіки для створення захоплюючих та інтерактивних навчальних середовищ. Гейміфікація може стимулювати мотивацію до навчання польської мови через: встановлення цілей та завдань, змагання та лідерборди, подяки та визнання. Гейміфікація також може забезпечити активність та взаємодію у навчанні польської мови через: завдання та виклики, квести та пригодницькі ігри, групові проєкти та завдання, форуми та дискусійні групи тощо. Також гейміфікація дає можливість створювати інтерактивні ігрові середовища для вивчення польської мови за допомогою: спеціалізованих ігрових платформ, інтерактивних вебтехнологій, віртуальної реальності (VR), мультимедійних інтерактивних додатків. Гейміфікація сприяє розвитку мовних навичок через: активну взаємодію з мовою, мотивацію до навчання, повторення та закріплення матеріалу, розвиток навичок слухання та розуміння, стимулювання комунікативних навичок.
Description: http://obrii.org.ua/usec/storage/conference/zb_vol8_2024.pdf
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16263
ISSN: 2710-3730 (Print)
Appears in Collections:Факультет філології та журналістики

Files in This Item:
File SizeFormat 
Медведєва А.О._стаття.pdf1,28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.