Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16290
Назва: | ДОСЛІДЖЕННЯ ОКРЕМИХ АСПЕКТІВ ГЕНЕЗИСУ ПОНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА |
Інші назви: | ДОСЛІДЖЕННЯ ОКРЕМИХ АСПЕКТІВ ГЕНЕЗИСУ ПОНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА |
Автори: | Малишевський, Олег Володимирович Гвоздецька, Юлія Василівна |
Ключові слова: | культура професійна культура професійна підготовка професійна культура фахівця професійне становлення фахівець з професійної освіти |
Дата публікації: | 30-лип-2022 |
Видавництво: | Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету. Видавничий дім «Гельвеьтка» |
Бібліографічний опис: | Гвоздецька Ю.В., Малишевський О.В ДОСЛІДЖЕННЯ ОКРЕМИХ АСПЕКТІВ ГЕНЕЗИСУ ПОНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА. Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету. Видавничий дім «Гельвеьтка». 2022. Вип.51. С. 598-603 |
Серія/номер: | Педагогіка;УДК 378.017:174]:37.011.3-052 DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/51-91 |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено дослідження генезису поняття «професійна культура» у контексті підготовки майбутніх фахівців з професійної освіти. З’ясовано, що культура – це надзвичайно динамічна категорія, оскільки кожне покоління може розвиватись на ґрунті творчого використання культурного надбання попередніх поколінь. Зроблено висновок, що кожна особистість здатна не тільки відтворювати й наслідувати минулий досвід, а й творчо удосконалювати себе, збагачуючи культуру суспільства. Окреслено сутність поняття «культура» як комплекс якостей, які людина сформувала у собі власними зусиллями, як прояв людської самосвідомості. До прояву людської самосвідомості віднесено професійну культуру, основи якої закладаються у майбутнього фахівця під час навчання, у період підготовки до професійної діяльності та професійного становлення. Професійна культура фахівця зумовлена специфікою професійної діяльності, відповідними цінностями та традиціями конкретної сфери, водночас вона є невід’ємною складовою загальної культури особистості. У статті зазначено, що ґрунтом для формування професійної культури у майбутнього фахівця є загальнолюдські цінності та досвід минулих поколінь, а також тенденції розвитку певної професійної галузі та суспільства у цілому. У результаті дослідження зроблено висновок, що професійна культура майбутнього фахівця з професійної освіти відіграє роль характеристики його як суб’єкта діяльності у певній професії. Також зазначено, що формуванням професійної культури передбачено переведення нормативної основи професійної діяльності в особистий стиль її виконання. Цей процес характеризується вибором індивідуальних засобів і способів професійної діяльності, підходів до її проєктування, а також мотивами, ціннісними орієнтаціями, особливостями процесу її виконання. |
Опис: | http://www.aphnjournal.in.ua/archive/51_2022/91.pdf |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16290 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Малишевський О.В. Гвоздецька Ю.В..pdf | 339,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.