Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16330
Назва: Методи проблемного навчання у вивченні природничих наук
Автори: Ткаченко, Ігор Анатолійович
Краснобокий, Юрій Миколайович
Ільніцька, Катерина Сергіївна
Безпалько, Роксолана Іванівна
Ключові слова: навчальний процес
проблемне навчання
активність учнів
природничо-наукова освіта
Дата публікації: гру-2022
Видавництво: SPC “Sci-conf.com.ua”
Бібліографічний опис: Ткаченко І. А., Краснобокий Ю. М., Ільніцька К. С., Безпалько Р. І. Методи проблемного навчання у вивченні природничих наук. Modern research in world science : proceedings of X International Scientific and Practical Conference, Lviv, Ukraine, 25-27 December 2022. Lviv, Ukraine : SPC “Sci-conf.com.ua”, 2022. P. 671–677.
Короткий огляд (реферат): У межах сучасної парадигми природнича освіта пов’язується з можливістю реалізації творчо-діяльнісного існування людини в навколишньому світі, а природничі знання стають фундаментальними, впливаючи безпосередньо на формування наукового стилю мислення особистості. Проблемне навчання розглядають як систему методів, засобів, що шляхом розв’язування проблемних завдань у процесі засвоєння нових знань формують в учнів творче мислення та пізнавальні інтереси. Мета публікації − теоретично обґрунтувати педагогічні умови для реалізації методів проблемного навчання у вивченні природничих наук.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16330
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.