Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16330
Назва: | Методи проблемного навчання у вивченні природничих наук |
Автори: | Ткаченко, Ігор Анатолійович Краснобокий, Юрій Миколайович Ільніцька, Катерина Сергіївна Безпалько, Роксолана Іванівна |
Ключові слова: | навчальний процес проблемне навчання активність учнів природничо-наукова освіта |
Дата публікації: | гру-2022 |
Видавництво: | SPC “Sci-conf.com.ua” |
Бібліографічний опис: | Ткаченко І. А., Краснобокий Ю. М., Ільніцька К. С., Безпалько Р. І. Методи проблемного навчання у вивченні природничих наук. Modern research in world science : proceedings of X International Scientific and Practical Conference, Lviv, Ukraine, 25-27 December 2022. Lviv, Ukraine : SPC “Sci-conf.com.ua”, 2022. P. 671–677. |
Короткий огляд (реферат): | У межах сучасної парадигми природнича освіта пов’язується з можливістю реалізації творчо-діяльнісного існування людини в навколишньому світі, а природничі знання стають фундаментальними, впливаючи безпосередньо на формування наукового стилю мислення особистості. Проблемне навчання розглядають як систему методів, засобів, що шляхом розв’язування проблемних завдань у процесі засвоєння нових знань формують в учнів творче мислення та пізнавальні інтереси. Мета публікації − теоретично обґрунтувати педагогічні умови для реалізації методів проблемного навчання у вивченні природничих наук. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16330 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Методи проблемного навчання у вивченні природничих наук.pdf | 1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.