Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16492
Назва: | Теоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освіти |
Автори: | Малишевська, Ірина Анатоліївна Черніченко, Людмила Анатоліївна Калиновська, Ірина Сергіївна Слатвінська, Анна Анатоліївна |
Ключові слова: | інноваційна діяльность логопедів інклюзивне навчання діти з особливими освітніми потребами учитель-реабілітолог |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | «Сочінський М. М.» |
Бібліографічний опис: | Теоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освіти : кол. моногр. Т. 3 / [І. А. Малишевська, Л. А. Черніченко, І. С. Калиновська [та ін.] ; за заг. ред. І. А. Малишевської ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Каф. спец. та інклюзивної освіти. Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2023. 257 с. |
Короткий огляд (реферат): | У колективній монографії надається дослідження зарубіжного досвіду підготовки педагогічних фахівців до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти; прорводиться аналіз теоретичних основ підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти; проводиться діагностика готовності майбутніх практичних психологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти; надаються теоретичні основи підготовки майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти. Рекомендовано для вчителів-логопедів, вчителів-реабілітологів, психологів закладів освіти, директорів інклюзивно-ресурсних центів, здобувачів вищої освіти |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16492 |
ISSN: | 978-966-304-496-5 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Монографія ІІІ.pdf | 1,76 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.