Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16492
Title: Теоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освіти
Authors: Малишевська, Ірина Анатоліївна
Черніченко, Людмила Анатоліївна
Калиновська, Ірина Сергіївна
Слатвінська, Анна Анатоліївна
Keywords: інноваційна діяльность логопедів
інклюзивне навчання
діти з особливими освітніми потребами
учитель-реабілітолог
Issue Date: 2023
Publisher: «Сочінський М. М.»
Citation: Теоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освіти : кол. моногр. Т. 3 / [І. А. Малишевська, Л. А. Черніченко, І. С. Калиновська [та ін.] ; за заг. ред. І. А. Малишевської ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Каф. спец. та інклюзивної освіти. Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2023. 257 с.
Abstract: У колективній монографії надається дослідження зарубіжного досвіду підготовки педагогічних фахівців до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти; прорводиться аналіз теоретичних основ підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти; проводиться діагностика готовності майбутніх практичних психологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти; надаються теоретичні основи підготовки майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти. Рекомендовано для вчителів-логопедів, вчителів-реабілітологів, психологів закладів освіти, директорів інклюзивно-ресурсних центів, здобувачів вищої освіти
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16492
ISSN: 978-966-304-496-5
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Монографія ІІІ.pdf1,76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.