Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16507
Назва: ІННОВАЦІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Автори: Гончарук, Віталій Володимирович
Гончарук, Валентина Анатоліївна
Макаревич, Ілона Миколаївна
Чистякова, Людмила
Ключові слова: освітній процес
інноваційні технології
заклади вищої освіти
дистанційне навчання
майбутні вчителі
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки
Бібліографічний опис: Гончарук В. В., Гончарук В. А., Макаревич І. М., Чистякова Л. О. Інноваційна підготовка майбутніх учителів у закладах вищої освіти в умовах дистанційного навчання. Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. 2020. № 2 (35). С.88-94.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.011.3-051]:37.018.43
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано важливі аспекти модернізації та трансформації освітньої галузі. Дистанційне навчання розглядається як важливий індивідуалізований процес передачі і засвоєння знань та вмінь, що потребує подальшого обґрунтування основних засад його впровадження. Розкрито особливості структури запровадження педагогічних технологій дистанційного навчання у процесі фахової підготовки майбутніх учителів. Визначено місце та роль дистанційних технологій навчання у системі вищої освіти. Зазначено, що з розвитком технічних можливостей методики та технології навчання, засоби навчальної діяльності викладача змінюються. З’явилася можливість використовувати нові організаційні форми навчального процесу за допомогою ІКТ. Сьогодні освіта орієнтується на «вільний розвиток», високу культуру, творчу ініціативу, самостійність, мобільність майбутніх фахівців. Виявлено, що головною метою використання технологій дистанційного навчання у ЗВО є забезпечення студентам доступу до електронних освітніх ресурсів шляхом використання сучасних інформаційних технологій та соціальних мереж. Технології дистанційного навчання у вищій освіті розкривають можливості позитивного впливу на вирішення головних проблем під час підготовки майбутніх фахівців, таких як підвищення рівня якості освіти у ЗОВ; реалізація потреб майбутніх фахівців в освітніх послугах; підвищення професійної мобільності й активності майбутніх фахівців; формування єдиного освітнього простору в рамках вищої освіти; індивідуалізація навчання в разі масовості вищої освіти. Результати дослідження дають змогу обґрунтувати доцільність впровадження технологій дистанційного навчання під час підготовки майбутніх учителів. Встановлено, що дистанційне навчання надає здобувачам вищої освіти доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної та індивідуальної роботи, створює абсолютно нові можливості для творчого самовираження, розвитку та вдосконалення різних професійних навичок, а викладачам дає змогу реалізовувати в освітньому процесі абсолютно нові форми й методи навчання із застосуванням інформаційних технологій.
Опис: https://www.researchgate.net/profile/Tetiana-Samus/publication/349941344_PECULIARITIES_OF_USING_THE_DESIGN_AND_TECHNOLOGICAL_PARADIGM_OF_INTELLECT_DEVELOPMENT_IN_THE_EDUCATIONAL_PROCESS_OF_HEI_HIGHER_EDUCATION_INSTITUTIONS/links/64904556c41fb852dd18b56b/PECULIARITIES-OF-USING-THE-DESIGN-AND-TECHNOLOGICAL-PARADIGM-OF-INTELLECT-DEVELOPMENT-IN-THE-EDUCATIONAL-PROCESS-OF-HEI-HIGHER-EDUCATION-INSTITUTIONS.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16507
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
пдф-89-95.pdf290,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.