Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16516
Title: Педагогічні погляди Януша Корчака щодо формування особистості дитини.
Other Titles: Педагогічні погляди Януша Корчака щодо формування особистості дитини.
Authors: Гарбар, Світлана Володимирівна
Keywords: педагогічні погляди
формування особистості
дошкільники
розвиток дитини
Issue Date: 2023
Publisher: Умань: ЦП «Компринт»
Citation: Гарбар С.В. Педагогічні погляди Януша Корчака щодо формування особистості дитини. Гуманна педагогіка у контексті євроінтеграції: ідеї Януша Корчака про абсолютну самоцінність дитини: до 145-річчя від дня народження польського лікаря, педагога, письменника, публіциста, громадського діяча [Електронний ресурс]: електрон. вид.: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. з міжнар. участю (м. Умань, 19 трав. 2023 р.) / МОН України, Від. філос. освіти, заг. та дошкільної пед. НАПН України, Ін-т пед. НАПН України [та ін.] ; [редкол.: О. О. Кравченко (голов. ред.), О. В. Бялик, О. М. Коберник [та ін.]; рец.: Т. Л. Гавриленко, С. С. Попиченко; О. В. Юрченко] (відп. ред.).  Умань: ЦП «Компринт», 2023. С. 160-163.
Series/Report no.: УДК 378(06);
Abstract: Суттю системи виховання, за Я. Корчаком, є довгий процес проникнення й розвитку в дитині потреби до самопізнання, самоконтролю та волі до самовдосконалення. Спостереження, ретроспективний аналіз набутого досвіду були покладені в основу педагогічного трактату «Як любити дитину». Педагог переконується в необхідності формування соціальної програми та створення педагогічної системи, яка б визнавала й поважала права дитини, постійно дбала про неї, забезпечувала відповідні умови для її фізичного та розумового розвитку.
Description: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/15493/1/%D0%AF%D0%BD%D1%83%D1%88%20%D0%9A%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%B0%D0%BA.pdf
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16516
ISBN: ISBN 978-617-8269-62-3
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.