Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16521
Назва: ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬО ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТ
Інші назви: ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬО ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТ
Автори: Гаврилюк, Cвітлана Миколаївна
Борин, Галина Василівна
Ключові слова: емоційний інтелект
аксіологічний підхід
заклад дошкільної освіти
діти дошкільного віку
Дата публікації: 30-жов-2023
Видавництво: «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»
Бібліографічний опис: Борин Г.В., Гаврилюк С.М. Формування емоційного інтелекту дітей дошкільного віку засобами художньо-продуктивної діяльності.«Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина».№ 14(32) 2023
Серія/номер: УДК;377:37.011.3
Короткий огляд (реферат): У дослідженні проаналізовано особливості формування емоційного інтелекту дітей дошкільного віку засобами художньо-продуктивної діяльності. Особливу увагу зосереджено на окремих аспектах оволодіння вихованцями різними видами художньо-продуктивної, мистецько-творчої діяльності; формуванні відповідного емоційно-ціннісного ставлення до творчих процесів та продуктів мистецької діяльності, позитивної мотивації щодо досягнень. Здійснено аналіз особливостей художньо-продуктивної діяльності педагога з дітьми дошкільного віку у сенсі ціннісно-орієнтувальної парадигми. Охарактеризовано фунції художньо-продуктивної діяльності та цінності дітей дошкільного віку, які виконують роль стимулів та створюють умови щодо реалізації майбутньої особистості в творчій діяльності. Джерелом творчої активності вихователя закладу дошкільної освіти є професійно-педагогічні потреби, а формування емоційного інтелекту дошкільників враховує також систему ціннісних орієнтацій педагога під час професійної діяльності та є складником його духовної культури. Акцентовано на творчості в роботі з дітьми дошкільного віку у створенні чогось нового, що демонструє позитивні результати у напрямі психічному розвитку дітей дошкільного віку, сприяє розвитку їх ініціативи через творчий прояв у всіх видах діяльності (образотворча, музична, театралізована, ігрова та інші). Це вимагає високого рівня професійності вихователя ЗДО як творчої особистості, здатної нестандартно вирішувати складні завдання, здійснювати позитивний вплив на дитину, розвивати її творчі здібності. Охарактеризовано особливості застосування аксіологічного підходу задля ефективного формування емоційного інтелекту дошкільників засобами художньо-продуктивної діяльності в закладі дошкільної освіти. Уточнено, що художньо-продуктивна діяльність допомагає формувати в дітей дошкільного віку ціннісні орієнтири, в основі яких загальнолюдські та національні цінності, які сприяють особистісному самовираженню дошкільника як суб’єкта освіти, що найбільш повно відповідає природній самореалізації «Я» вихованця, стимулюючи його природні здібності й нахили. Означене сприяє формуванню вільної, духовно розвиненої, особистості, яка здатна розуміти й відчувати себе та оточуючих людей ефективно реалізовуватись у творчій та соціальній діяльності.
Опис: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-14(32)-39-50
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16521
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
14(32)Перспективи та інновації (2).pdf13,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.