Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16537
Title: СИСТЕМА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
Authors: Білан, Валентина Андріївна
Keywords: інклюзивні класи
неуспішність
неуспішність
учні початкової школи
математика
корекційно-розвивальне навчання
Issue Date: Oct-2023
Publisher: Умань: ВПЦ
Citation: Білан В.А. СИСТЕМА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ. Збірник наукових праць Психолого-педагогічні проблеми сучасної школиУманського державного педагогічного університету. Вип. 2 (10), 2023. С. 75-82
Series/Report no.: УДК;
Abstract: У статті розкрито проблему корекційно-розвивального навчання математики учнів початкової школи з порушенням інтелектуального розвитку. Розкрито, що інклюзивні класи корекційнорозвивального навчання є однією з ефективних форм диференційованого навчання, яка дозволяє учням з порушенням інтелектуального розвитку забезпечити засвоєння основної програми школи і створює сприятливі можливості для їх розвитку. Проаналізовано методичні рекомендації до проведення уроків та вивчення окремих розділів і тем, зазначено особливості використання методів та прийомів їх навчання. Встановлено, що більшість рекомендацій орієнтовано лише на дітей із затримкою психічного розвитку, які не завжди ефективні для всіх учнів класів корекційно-розвивального навчання. Розроблено систему корекційно-розвивальної роботи з математики з учнями початкової школи, яка враховує стан знань, особливості засвоєння матеріалу учнями та посилює корекційно-розвивальний потенціал математики
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16537
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
290573-Текст статті-671119-1-10-20231108 (1).pdf328,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.