Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16539
Назва: COMPETENCE CHARACTERISTICS OF THE TEACHER OF THE INCLUSIVE PRIMARY SCHOOL
Інші назви: КОМПЕТЕНТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ШКОЛИ
Автори: Демченко, Ірина Іванівна
Білан, Валентина Андріївна
Ключові слова: competitive approach, competence
competitive characteristics of the teacher.
Дата публікації: жов-2023
Видавництво: Sciences of Europe
Бібліографічний опис: Demchenko I.,Bilan V. COMPETENCE CHARACTERISTICS OF THE TEACHER OF THE INCLUSIVE PRIMARY SCHOOL The journal is registered and published in Czech Republic. Articles in all spheres of sciences are published in the journal.
Короткий огляд (реферат): The article analyzes competitive characteristics of the teacher of primary special school. We defined the main knowledge, skills and abilities necessary for successful work in case of special education. In addition, we proposed hierarchy of competences, which are the basis for renovation of psychological and educational sciences in higher educational pedagogical institutions in the process of training would-be teachers to work with primary school pupils of different level of development, included in general studies in educational institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16539
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття закордонна Sciences of Europe No 127 (2023).pdf789,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.