Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16540
Title: | ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ТРЕНІНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
Other Titles: | ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ТРЕНІНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
Authors: | Білан, Валентина Андріївна Демченко, Ірина Іванівна |
Keywords: | інклюзивна комунікативна культура інклюзивна комунікативна культура толерантне спілкування, розвиток мовлення, комунікативна взаємодія інклюзивне освітнє середовище здобувач освіти тренінгові технології |
Issue Date: | 22-Apr-2024 |
Publisher: | Київ 2024 |
Citation: | Білан В.А., Демченко І.І. ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ТРЕНІНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
Series/Report no.: | УДК 37.03; |
Abstract: | Формування інклюзивної комунікативної культури у здобувачів освіти є актуальною проблемою в сучасному освітньому середовищі. Сьогодні заклади освіти стикаються з викликом врахування потреб різноманітних груп здобувачів освіти, включаючи тих, хто має особливі освітні потреби.Інклюзивна комунікація в освітньому процесі передбачає здатність всіх учасників спілкуватися, взаємодіяти та розуміти один одного незалежно від їхніх індивідуальних характеристик..Застосування тренінгових технологій у навчанні сприяє створенню такого середовища, де кожен здобувач освіти відчуває себе впевнено у своїх комунікативних здібностях та вміє взаємодіяти з оточуючими на рівних умовах.Тренінгизкомунікаційнихнавичок,включаючиелементиемпатіїтавзаєморозуміння – сприяютьрозвиткутолерантностітаповагидорізнихдумокйпоглядів. |
Description: | http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/10640 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16540 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Стаття.pdf | 332,7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.