Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16568
Назва: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я
Інші назви: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я
Автори: Танасійчук, Юлія Миколаївна
Ключові слова: здоров'я
ціннісне ставлення
студенти
підготовки майбутніх учителів фізичної культури
Дата публікації: лип-2022
Видавництво: Сочінський М. М
Бібліографічний опис: Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я : монографія / Ю. М. Танасійчук ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Сочінський М. М., 2022. – 228 с.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:796]:[37.017:613](02)
Короткий огляд (реферат): Монографія присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я, в якій охарактеризовано ступінь наукової розробленості проблеми; уточнено сутність основних понять, що входять до монографії; обґрунтовані науково-методична модель та педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Для студентів, аспірантів та викладачів закладів вищої освіти, учителів шкіл різного типу та широкого кола читачів, які цікавляться сучасними питаннями виховання та освіти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16568
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
МОНОГРАФІЯ.pdf3,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.