Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16591
Title: Використання цифрових технологій у процесі навчання англійської мови в закладах початкової та середньої освіти
Authors: Бойко, Яків Анатолійович
Keywords: інформаційно-комунікаційні технології
цифрові технології
Інтернет
комп’ютерні програми
інтернет-ресурси
мобільний телефон
англійська мова
початкова освіта
середня освіта
Issue Date: 2024
Publisher: Boston : Primedia eLaunch
Citation: Бойко Яків. Використання цифрових технологій у процесі навчання англійської мови в закладах початкової та середньої освіти. Interaction of philology, pedagogy, culture and history as a way of integrating learning: collective monograph / Perevorska O., Prіhodko T., Kobzіeva I. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2024. pp. 72–103.
Series/Report no.: DOI;10.46299/ISG.2024.MONO.PED.1
Abstract: Розвиток сучасного суспільства відбувається в епоху інформатизації, яка характеризується активним застосуванням інформаційних технологій у багатьох сферах діяльності людини, в тому числі у сфері освіти. Відмінними рисами сучасного суспільства є інтеграція інформаційних і комунікаційних технологій в систему шкільної освіти. У цьому зв'язку одним із пріоритетних напрямів реформування сучасної вітчизняної освіти є впровадження цифрових технологій навчання і використання прогресивного зарубіжного досвіду в цій галузі. Традиційні педагогічні технології навчання англійської мови обмежені в можливості змоделювати іншомовне середовище, врахувати індивідуальні відмінності учнів і створити умови для аутентичного спілкування іноземною мовою. Тому сучасний процес вивчення іноземних мов важко уявити без комплексного використання цифрових технологій насамперед у закладах початкової та середньої освіти. Адже цифрові технології можуть слугувати формуванню усних навичок, вмінь читання та письма під час вивчення іноземної мови. Використання Інтернету також сприяє вивченню англійської мови за допомогою ігор та різних видів навчальної діяльності. Крім того, цифрові технології також забезпечують ефективну підтримку вчителю, коли йому бракує досвіду в різних аспектах свого предмета. Істотним недоліком у професійній підготовці сучасних фахівців є їхній недостатній професіоналізм у використанні інформаційно-комунікаційних технологій, що негативно впливає на ефективність та рівень викладання англійської мови в закладах початкової та середньої освіти.
Description: https://isg-konf.com/interaction-of-philology-pedagogy-culture-and-history-as-a-way-of-integrating-learning/.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16591
ISBN: 979-8-89269-761-3
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File SizeFormat 
ISG.2024.MONO_.PED_.1.pdf5,61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.