Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16644
Назва: Excursion as a form of inclusive tourism for primary schoolchildren with special educational needs
Автори: Резніченко, Ірина Геннадіївна
Пісняк, Валентина Степанівна
Ключові слова: освітній процес
інклюзивна освіта
психолого-педагогічна підтримка
інклюзивний туризм
Дата публікації: 2021
Видавництво: Poland, Częstochowa : HARIT
Бібліографічний опис: Iryna Reznichenko, Valentyna Pisniak. Excursion as a form of inclusive tourism for primary schoolchildren with special educational needs / Social and educational services for children with disabilities: history, theory and practice: joint monograph. Poland, Częstochowa : HARIT, 2021. 350 p. Р. 151–161
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано можливості інклюзивного туризму як потужного засобу активної соціалізації та сімейної реабілітації. Узагальнено рекомендації сім’ям, в яких виховуються діти з інвалідністю, щодо оптимізації їхніх сильних сторін на шляху до соціальної інтеграції. Доведено, що спільна участь у туристичній діяльності дітей та батьків зміцнює родинні стосунки та забезпечує ефективну сімейну реабілітацію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16644
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Monografia.pdf5,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.