Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16661
Назва: Психолого-педагогічні засади підготовки бакалаврів в умовах дистанційного навчання до керівництва зображувальною діяльністю дітей.
Автори: Скрипник, Неля Іванівна
Ключові слова: дистанційне навчання
підготовка
методика
зображувальна діяльність
зворотний зв’язок
освітня платформа Moodl
Дата публікації: 13-чер-2023
Видавництво: Запоріжжя
Бібліографічний опис: Скрипник Н.І. Психолого-педагогічні засади підготовки бакалаврів в умовах дистанційного навчання до керівництва зображувальною діяльністю дітей. Педагогічні науки: теорія та практика. Запоріжжя, 2023, № 1 (45), С. 123-129.
Серія/номер: УДК 378.018.8:373.2.011.3-051]:37.018.43]:74-028.44(045);
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано значення відповідності змісту освіти та підходів до підготовки майбутніх педагогів теперішнім змінам, що відбуваються у суспільстві. Означено потребу розроблення і впровадження дистанційних освітніх технологій та пошуку нових напрямів і шляхів якісної підготовки кваліфікованих, умотивованих професіоналів, здатних до нестандартної, ефективної організації навчально-виховного процесу в закладах освіти. З огляду на потреби сьогодення, розкрито особливості викладання курсу «Методики керівництва зображувальної діяльності дітей» для здобувачів вищої освіти зі спеціальності 012 «Дошкільна освіта» в умовах дистанційного навчання. Виокремлено проблеми, з якими зіткнулися викладачі методик, де вагому частку займає освоєння студентами практичних навичок і вмінь. Досліджено доцільність упровадження комп’ютерних та інтерактивних технологій, які охоплювали б усі етапи навчання, включаючи і практичний цикл. Проаналізовано застосування різних вебзастосунків та освітніх платформ для дистанційного навчання у закладах вищої освіти. Особливу увагу приділено освітній платформі Moodle як ефективному ресурсу систематизованого навчального матеріалу і потужної методичної підтримки здобувачів освіти.Окреслено характерні риси дистанційної освіти та проблеми навчання на відстані. З’ясовано, що якісна реалізація освітніх завдань залежить від організації ефективного зворотного зв’язку, тому було визначено принципи організації, проблеми і шляхи створення умов для різнопланового зворотного зв’язку на заняттях із методики керівництва образотворчої діяльності дітей дошкільного віку. Установлено, що використання вибраної системи комп’ютерних, комунікаційних технологій та освітніх платформ здатне забезпечити необхідну інтерактивну взаємодію викладача зі здобувачами вищої освіти та якісну практичну підтримку протягом усього курсу навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16661
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
pidgot_bakal_distan.pdf345,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.