Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16798
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалярчук, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-05-31T06:00:10Z-
dc.date.available2024-05-31T06:00:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМалярчук Н. М. Сучасні тенденції розвитку основних видів туристичного підприємництва. Вчені записки Університету "КРОК". 2021. № 2(62). С. 92–98.uk_UA
dc.identifier.issn2307-6968-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16798-
dc.descriptionhttps://snku.krok.edu.ua/vcheni-zapiski-universitetu-krok/article/view/413uk_UA
dc.description.abstractСучасний туристичний бізнес є одним із найбільших та швидко зростаючих секторів економіки. Часто індустрія туризму розглядається в якості посередника економічних і соціальних змін в суспільстві. Крім того, туризм здатний підтримати загальнонаціональне об’єднання шляхом припливу іноземної валюти, заохочувати культурну діяльність і традиційні ремесла, зробити істотний вплив на різні сектори послуг. Індустрії туризму відводиться значна роль у створенні робочих місць, зниження рівня безробіття, переважно за рахунок розвитку туристичного підприємництва, здатного усунути соціальні проблеми, дати поштовх розвитку країни і поповненню бюджету, що приводить до зростання валового внутрішнього продукту. Мета роботи -визначити рівень розвитку підприємницької активності в сфері туризму в регіонах. Дослідження базується на аналізі туристичних потоків, частки туризму в ВВП, кількості активних суб'єктів у сфері туризму в динаміці за останні роки, аналізі динаміки зміни фонду колективних засобів розміщення; аналізі рівню та якості транспортного обслуговування і як це впливає на розвиток туристичних потоків; аналізі показників кореляції між кількістю підтверджених випадків COVID-19 та кількістю щоденних польотів.Результатами дослідження стали рейтинги з розвитку підприємницької активності в туризмі; виявлення факторів, що стримують розвиток підприємництва в туризмі, пропозиції по підвищенню розвитку основних видів туристичного підприємництва. Областю застосування результатів дослідження є діяльність суб'єктів туристичної індустрії: Міністерства культури і спорту, управлінь з розвитку туризму, туроператорів і турагентів, галузевих організацій, споживачі. Результати дослідження можуть бути використані при розробці регіональних програм розвитку туризму в рамках реалізації державної програми розвитку туризму до 2027 року.uk_UA
dc.publisherУніверситету "КРОК"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;38.1.631-
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectринок туристичних послугuk_UA
dc.subjectсуб’єкти туристичного підприємництваuk_UA
dc.subjectтуристичний бізнес; стратегіяuk_UA
dc.subjectтенденції розвитку туристичного підприємництваuk_UA
dc.titleСучасні тенденції розвитку основних видів туристичного підприємництваuk_UA
dc.title.alternativeСучасні тенденції розвитку основних видів туристичного підприємництваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
koval-yana,+15.pdf640,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.