Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16798
Title: Сучасні тенденції розвитку основних видів туристичного підприємництва
Other Titles: Сучасні тенденції розвитку основних видів туристичного підприємництва
Authors: Малярчук, Наталія Миколаївна
Keywords: туризм
ринок туристичних послуг
суб’єкти туристичного підприємництва
туристичний бізнес; стратегія
тенденції розвитку туристичного підприємництва
Issue Date: 2021
Publisher: Університету "КРОК"
Citation: Малярчук Н. М. Сучасні тенденції розвитку основних видів туристичного підприємництва. Вчені записки Університету "КРОК". 2021. № 2(62). С. 92–98.
Series/Report no.: УДК;38.1.631
Abstract: Сучасний туристичний бізнес є одним із найбільших та швидко зростаючих секторів економіки. Часто індустрія туризму розглядається в якості посередника економічних і соціальних змін в суспільстві. Крім того, туризм здатний підтримати загальнонаціональне об’єднання шляхом припливу іноземної валюти, заохочувати культурну діяльність і традиційні ремесла, зробити істотний вплив на різні сектори послуг. Індустрії туризму відводиться значна роль у створенні робочих місць, зниження рівня безробіття, переважно за рахунок розвитку туристичного підприємництва, здатного усунути соціальні проблеми, дати поштовх розвитку країни і поповненню бюджету, що приводить до зростання валового внутрішнього продукту. Мета роботи -визначити рівень розвитку підприємницької активності в сфері туризму в регіонах. Дослідження базується на аналізі туристичних потоків, частки туризму в ВВП, кількості активних суб'єктів у сфері туризму в динаміці за останні роки, аналізі динаміки зміни фонду колективних засобів розміщення; аналізі рівню та якості транспортного обслуговування і як це впливає на розвиток туристичних потоків; аналізі показників кореляції між кількістю підтверджених випадків COVID-19 та кількістю щоденних польотів.Результатами дослідження стали рейтинги з розвитку підприємницької активності в туризмі; виявлення факторів, що стримують розвиток підприємництва в туризмі, пропозиції по підвищенню розвитку основних видів туристичного підприємництва. Областю застосування результатів дослідження є діяльність суб'єктів туристичної індустрії: Міністерства культури і спорту, управлінь з розвитку туризму, туроператорів і турагентів, галузевих організацій, споживачі. Результати дослідження можуть бути використані при розробці регіональних програм розвитку туризму в рамках реалізації державної програми розвитку туризму до 2027 року.
Description: https://snku.krok.edu.ua/vcheni-zapiski-universitetu-krok/article/view/413
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16798
ISSN: 2307-6968
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
koval-yana,+15.pdf640,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.