Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16933
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХудоярова, Ольга Степанівна-
dc.contributor.authorГорбатюк, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorПодзерей, Роман Вікторович-
dc.contributor.authorДавискиба, Вікторія Василівна-
dc.date.accessioned2024-07-03T08:36:16Z-
dc.date.available2024-07-03T08:36:16Z-
dc.date.issued2022-11-19-
dc.identifier.citationХудоярова О. С., Горбатюк Н. М., Подзерей Р. В., Давискиба В. В. Особливості використання сучасних засобів організації дистанційного викладання хімічних дисциплін у зво. Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»). Вип. 3 (3) 2022. С. 424-435.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16933-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/2884/2897uk_UA
dc.description.abstractНе дивлячись на розвиток технологій та покращення методики опанування фаху, на ринку праці все ще не вистачає професіоналів з хімічних дисциплін. Значна кількість фахівців, які вже працюють за хімічними спеціальностями, повинна часто підвищувати свій кваліфікаційний рівень. Виникає проблема в готовності фахівця відповідати сучасним освітнім запитам, тобто вміти якісно застосовувати зібрані за роки знання в поєднанні з використанням інновацій. Без упровадження нових технологій якість підготовки компетентних фахівців відставатиме від рівня, необхідного не лише на вітчизняному, а й на світовому ринку праці. Ця ситуація, за нашими дослідженнями, потребує не лише збільшити обсяги поставлених задач, а й підвищити рівень кваліфікації здобувачів вищої освіти, скеровуючи їх у педагогічному напрямі, формуючи навчально-методичне розуміння предмету, ознайомити з поняттям «самоусвідомлення» з подальшим забезпеченням відповідних навчальних методів та форм їх виконання. Отже, одним із видів інновацій в організації професійної освіти, яка потребує реформування,є запровадження форми дистанційного навчання, яке вважається особистісно-орієнтованим. Формат дистанційного навчання вважається давно відомим, його дослідники використовують, починаючи з 1950 року, коли було започатковано ідею дистанційних закладів. Нині Україна, як незалежна держава, може похвалитися багатьма технологічними здобутками та науковими відкриттями. Перший заклад загальної середньої освіти в Україні, який отримав ліцензію на провадження освітньої діяльності без очного формату, став приватний центр освіти «Дистанційна школа «Оптіма». Спектр застосовуваних там задач-опцій для здобувачів з обов’язковим використанням технологій вражає. У подальшому очікується ліцензування багатьох закладів такого типу, зважаючи на сучасні події. Прогнозуємо й виникнення незліченної кількості додатків, так як кількість дистанційних закладів ростиме, попит на цікаві завдання з можливістю використання різних девайсів зростатиме. У статті розкрито суть низки програм, ресурсів, додатків, які допоможуть опанувати «науку» дистанційного формату в захопливій формі як для здобувача, так і викладача.uk_UA
dc.publisherАктуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»). Вип. 3 (3) 2022uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectнавчально-методичне розуміння предметуuk_UA
dc.subjectсертифіковані фахівціuk_UA
dc.subjectсамоусвідомленняuk_UA
dc.subjectдистанційне особистісно-орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectнавчальні ресурсиuk_UA
dc.subjectдистанційні закладиuk_UA
dc.subjectдодаткиuk_UA
dc.subjectресурсиuk_UA
dc.subjectпрограмиuk_UA
dc.titleОсобливості використання сучасних засобів організації дистанційного викладання хімічних дисциплін у ЗВОuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
2884-Текст статті-2902-1-10-20221119.pdf280,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.