Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16933
Title: | Особливості використання сучасних засобів організації дистанційного викладання хімічних дисциплін у ЗВО |
Authors: | Худоярова, Ольга Степанівна Горбатюк, Наталія Миколаївна Подзерей, Роман Вікторович Давискиба, Вікторія Василівна |
Keywords: | навчально-методичне розуміння предмету сертифіковані фахівці самоусвідомлення дистанційне особистісно-орієнтоване навчання навчальні ресурси дистанційні заклади додатки ресурси програми |
Issue Date: | 19-Nov-2022 |
Publisher: | Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»). Вип. 3 (3) 2022 |
Citation: | Худоярова О. С., Горбатюк Н. М., Подзерей Р. В., Давискиба В. В. Особливості використання сучасних засобів організації дистанційного викладання хімічних дисциплін у зво. Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»). Вип. 3 (3) 2022. С. 424-435. |
Series/Report no.: | Педагогіка; |
Abstract: | Не дивлячись на розвиток технологій та покращення методики опанування фаху, на ринку праці все ще не вистачає професіоналів з хімічних дисциплін. Значна кількість фахівців, які вже працюють за хімічними спеціальностями, повинна часто підвищувати свій кваліфікаційний рівень. Виникає проблема в готовності фахівця відповідати сучасним освітнім запитам, тобто вміти якісно застосовувати зібрані за роки знання в поєднанні з використанням інновацій. Без упровадження нових технологій якість підготовки компетентних фахівців відставатиме від рівня, необхідного не лише на вітчизняному, а й на світовому ринку праці. Ця ситуація, за нашими дослідженнями, потребує не лише збільшити обсяги поставлених задач, а й підвищити рівень кваліфікації здобувачів вищої освіти, скеровуючи їх у педагогічному напрямі, формуючи навчально-методичне розуміння предмету, ознайомити з поняттям «самоусвідомлення» з подальшим забезпеченням відповідних навчальних методів та форм їх виконання. Отже, одним із видів інновацій в організації професійної освіти, яка потребує реформування,є запровадження форми дистанційного навчання, яке вважається особистісно-орієнтованим. Формат дистанційного навчання вважається давно відомим, його дослідники використовують, починаючи з 1950 року, коли було започатковано ідею дистанційних закладів. Нині Україна, як незалежна держава, може похвалитися багатьма технологічними здобутками та науковими відкриттями. Перший заклад загальної середньої освіти в Україні, який отримав ліцензію на провадження освітньої діяльності без очного формату, став приватний центр освіти «Дистанційна школа «Оптіма». Спектр застосовуваних там задач-опцій для здобувачів з обов’язковим використанням технологій вражає. У подальшому очікується ліцензування багатьох закладів такого типу, зважаючи на сучасні події. Прогнозуємо й виникнення незліченної кількості додатків, так як кількість дистанційних закладів ростиме, попит на цікаві завдання з можливістю використання різних девайсів зростатиме. У статті розкрито суть низки програм, ресурсів, додатків, які допоможуть опанувати «науку» дистанційного формату в захопливій формі як для здобувача, так і викладача. |
Description: | http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/2884/2897 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16933 |
Appears in Collections: | Природничо-географічний факультет |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
2884-Текст статті-2902-1-10-20221119.pdf | 280,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.