Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10019
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолодчук, Альона Валеріївна-
dc.date.accessioned2018-12-03T20:24:36Z-
dc.date.available2018-12-03T20:24:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСолодчук А.В. Використання методу кейс–стаді при вивченні іноземної мови /Альона Солодчук // «Теоретико - методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету)» : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. – Умань, 2018. – С.221-225uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10019-
dc.description.abstractМетод кейс-стаді (від англ. case study – «вивчення ситуації») відомий у сучасній освіті як метод навчання на конкретних прикладах. Цей метод здобув широкого поширення у багатьох сучасних науках. Крім того, такий метод навчання виявився цінним для різних типів досліджень. Метод кейс стаді також використовується у поєднанні з іншими методами навчання. Вперше метод кейс-стаді почали використовувати у США, а саме у Гарвардській школі бізнесу. Навчання відбувалося наступним чином: учням пропонували конкретну ситуацію (проблему), а потім робили аналіз проблеми та надавали відповідні коментарі(6). Метод ситуаційних вправ є інтерактивним методом навчання, який дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectметод кейс-стадіuk
dc.subjectінтерактивні методи-
dc.titleВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КЕЙС–СТАДІ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metod_case_study.pdf242,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.