Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1005
Назва: Тенднеції та розвиток ергодизайнерської діяльності учнів у системі професійнії освіті
Автори: Гервас, Ольга Геннадіївна
Ключові слова: ергономіка
ергодизайнерська діяльність
Дата публікації: 2012
Серія/номер: УДК;658, 512, 2
Короткий огляд (реферат): Навчально-трудовий процес у ПТНЗ відбувається в умовах, наближених до виробничих умов. Їх оптимізація – одне із завдань педагогічної ергономіки. У статті вказується проблемний спектр ергодизайну, як особливої галузі ергономіки, визначається сутність та основні завдання педагогічної ергономіки, аналізуються розвиток та сучасні тенденції ергодизайнерської діяльності учнів ПТНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1005
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tendnetsii ta rozvytok erhodyzainerskoi diialnosti uchniv u systemi profesiinii osviti.pdf269 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.