Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10126
Title: | Компетентнісний підхід становлення особистісно-професійних якостей майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки |
Authors: | Калабська, Віра Степанівна Умрихіна, Оксана Станіславівна |
Keywords: | компетентність особистісно-професійні якості фахова підготовка майбутніх учителів музики |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ВПЦ "Візаві" |
Citation: | Калабська Віра, Умрихіна Оксана. Компетентнісний підхід становлення особистісно-професійних якостей майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки / Віра Калабська, Оксана Умрихіна // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип. 17. – С. 182-187. |
Series/Report no.: | ;378.78-051 |
Abstract: | У статті розглядається сутність та зміст поняття «компетентнісь», висвітлено особистісно-професійні якості та їх складові як компоненту підготовки майбутніх учителів музики, які спрямовані на оволодіння ними творчими технологіями та формування в них зазначеного утворення. Виокремлено професійно важливі компетентності особистості педагога-музиканта, що забезпечують її творчу активність. Дослідження розкриває актуальність і значення розвитку компетенцій як умова формування особистісно-професійних якостей майбутнього учителя музики. Даний підхід актуальний в контексті нового кола проблемних питань сучасного музикознавства, зокрема, проблеми дослідження музичного змісту. Аргументована необхідність розвитку особистісно-професійних якостей у студентів-музикантів в процесі фахової підготовки. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10126 |
Appears in Collections: | Факультет мистецтв |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kalabska_V_S_2018.pdf | 379,91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.