Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10267
Назва: Формування пізнавальної самостійності учнів на уроках
Автори: Рожі, Інна Георгіївна
Ключові слова: пізнавальна самостійність
урок
Дата публікації: 2018
Видавництво: Умань: ВПЦ «Візаві
Бібліографічний опис: Рожі І. Г. Формування пізнавальної самостійності учнів на уроках / І.Г. Рожі // Природничі науки і освіта. – Умань: ВПЦ «Візаві», – 2018. С. 149–151.
Короткий огляд (реферат): Розвиток шкільної освіти передбачає вирішення питання активізації пізнавальної самостійності школярів. Розвиток пізнавальної самостійності учнів під час уроків дає змогу вчителеві географії сформувати в них прагнення до активної, творчої, винахідливої діяльності в усіх видах розумової та фізичної праці. Пізнавальна самостійність учнів на уроках в школі проявляється як цілеспрямоване прагнення й уміння пізнавати навчальний матеріал в процесі цілеспрямованого і впорядкованого пошуку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10267
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ.pdf253,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.