Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10325
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Івангвна | - |
dc.contributor.author | Пічкур, Микола Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-09T07:26:05Z | - |
dc.date.available | 2018-12-09T07:26:05Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10325 | - |
dc.description | 1. Демченко І. І., Пічкур М. О. Ефективність реалізації історичного підходу в художній дидактиці. Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: Друга Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 20-21 квітня 2018 р.). Умань: Візаві, 2018. С. 12–14. | uk |
dc.description.abstract | Одним зі шляхів ефективного використання гуманітарного потенціалу мистецької освіти є побудова художньо-дидактичного процесу на основі історичного підходу, що в сучасній практиці мистецької освіти недостатньо реалізований. Методологічними засадами цього підходу слід визнати такі історико-художні позиції навчання: розуміння сутності принципу історизму та відповідного йому дидактичному методу; усвідомлення необхідних і достатніх історико-мистецтвознавчих знань і методичних вмінь, якими необхідно оволодіти; прагнення набути передовий досвід роботи з історико-художнім матеріалом. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | художня дидактика | uk |
dc.subject | історичний підхід | - |
dc.subject | методологія | - |
dc.title | Ефективність реалізації історичного підходу в художній дидактиці | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Demz_Pichkur_tesy.pdf | 405,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.