Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10325
Title: Ефективність реалізації історичного підходу в художній дидактиці
Authors: Демченко, Ірина Івангвна
Пічкур, Микола Олександрович
Keywords: художня дидактика
історичний підхід
методологія
Issue Date: 2018
Abstract: Одним зі шляхів ефективного використання гуманітарного потенціалу мистецької освіти є побудова художньо-дидактичного процесу на основі історичного підходу, що в сучасній практиці мистецької освіти недостатньо реалізований. Методологічними засадами цього підходу слід визнати такі історико-художні позиції навчання: розуміння сутності принципу історизму та відповідного йому дидактичному методу; усвідомлення необхідних і достатніх історико-мистецтвознавчих знань і методичних вмінь, якими необхідно оволодіти; прагнення набути передовий досвід роботи з історико-художнім матеріалом.
Description: 1. Демченко І. І., Пічкур М. О. Ефективність реалізації історичного підходу в художній дидактиці. Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: Друга Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 20-21 квітня 2018 р.). Умань: Візаві, 2018. С. 12–14.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10325
Appears in Collections:Факультет мистецтв

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Demz_Pichkur_tesy.pdf405,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.