Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10325
Title: | Ефективність реалізації історичного підходу в художній дидактиці |
Authors: | Демченко, Ірина Івангвна Пічкур, Микола Олександрович |
Keywords: | художня дидактика історичний підхід методологія |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | Одним зі шляхів ефективного використання гуманітарного потенціалу мистецької освіти є побудова художньо-дидактичного процесу на основі історичного підходу, що в сучасній практиці мистецької освіти недостатньо реалізований. Методологічними засадами цього підходу слід визнати такі історико-художні позиції навчання: розуміння сутності принципу історизму та відповідного йому дидактичному методу; усвідомлення необхідних і достатніх історико-мистецтвознавчих знань і методичних вмінь, якими необхідно оволодіти; прагнення набути передовий досвід роботи з історико-художнім матеріалом. |
Description: | 1. Демченко І. І., Пічкур М. О. Ефективність реалізації історичного підходу в художній дидактиці. Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: Друга Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 20-21 квітня 2018 р.). Умань: Візаві, 2018. С. 12–14. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10325 |
Appears in Collections: | Факультет мистецтв |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Demz_Pichkur_tesy.pdf | 405,92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.