Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1055
Title: Нова освітня парадигма – нові освітні технології
Authors: Кузь, Володимир Григорович
Keywords: суспільство знань
технології
випускник школи ХХІ століття
інноваційна діяльність
інформаційне суспільство
Issue Date: 2011
Publisher: К.: «Педагогічна преса»
Series/Report no.: УДК;371
Abstract: Сучасна освітня концепція опирається на наступні новітні ідеї: 1) учитель – це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, котрий теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватись у процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційних комунікаційних технологій; 3) розробка принципово нових технологій, в основі яких єдність освіти, науки та інноваційної діяльності.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1055
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nova_osvitnia_paradygma.pdf185,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.