Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1055
Title: | Нова освітня парадигма – нові освітні технології |
Authors: | Кузь, Володимир Григорович |
Keywords: | суспільство знань технології випускник школи ХХІ століття інноваційна діяльність інформаційне суспільство |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | К.: «Педагогічна преса» |
Series/Report no.: | УДК;371 |
Abstract: | Сучасна освітня концепція опирається на наступні новітні ідеї: 1) учитель – це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, котрий теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватись у процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційних комунікаційних технологій; 3) розробка принципово нових технологій, в основі яких єдність освіти, науки та інноваційної діяльності. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1055 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nova_osvitnia_paradygma.pdf | 185,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.