Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1055
Назва: Нова освітня парадигма – нові освітні технології
Автори: Кузь, Володимир Григорович
Ключові слова: суспільство знань
технології
випускник школи ХХІ століття
інноваційна діяльність
інформаційне суспільство
Дата публікації: 2011
Видавництво: К.: «Педагогічна преса»
Серія/номер: УДК;371
Короткий огляд (реферат): Сучасна освітня концепція опирається на наступні новітні ідеї: 1) учитель – це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, котрий теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватись у процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційних комунікаційних технологій; 3) розробка принципово нових технологій, в основі яких єдність освіти, науки та інноваційної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1055
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
nova_osvitnia_paradygma.pdf185,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.