Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1121
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемчук, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorСоломко, Яна-
dc.date.accessioned2013-11-07T20:40:48Z-
dc.date.available2013-11-07T20:40:48Z-
dc.date.issued2013-05-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1121-
dc.description.abstractВ статті висвітлені актуальні питання формування інформаційної комунікаційно-технологічної компетентності фахівців дошкільної освіти. Проаналізовано сучасні погляди науковців щодо означеної проблеми. Розкрито сутність термінів: інформація, комунікація, компетентність, інформаційна комунікаційно-технологічна компетентність особистості. Визначено рівні сформованості інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти.uk
dc.publisherВидавничо-поліграфічний центр "Візаві"uk
dc.subjectінформаційно комунікаційно-технологічна компетентність, комп’ютерні технології, комп’ютеризація, дошкільна освіта.uk
dc.titleФормування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освітиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.