Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Валентина Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-12T09:11:16Z-
dc.date.available2013-11-12T09:11:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКоваль В.О. Ключові поняття методичної системи формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (термінологічний аспект дослідження) / В.О. Коваль // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету. Сер. «Педагогічні науки». – Кіровоград: РВВ КДПУ ім.. В. Винниченка, 2013. – Вип. 121, Ч. 2.– С.234 –239uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1354-
dc.description.abstractУ статті представлені термінологічні аспекти дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога. Розглянуто та проаналізовано складові понять "компетентність", "професійна компетентність" та "компетенція" у структурі теоретичної і методичної підготовки майбутніх учителів-філологів. Обгрунтовано ключові поняття організаційно-методичної системи формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів, названо функції ключових компетенцій.uk
dc.publisherНаукові записки Кіровоградського державного педагогічного університетуuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:811.162.2(67);-
dc.subjectКомпетенціяuk
dc.subjectосвітньо-науковий простірuk
dc.subjectпрофесійні характеристикиuk
dc.subjectспособи діяльностіuk
dc.subjectнавичкиuk
dc.subjectумінняuk
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectтермінологічний аспектuk
dc.subjectключові компетенціїuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.titleКлючові поняття методичної системи формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (термінологічний аспект дослідження)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.