Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1524
Назва: | Підготовка майбутніх учителів у системі багаторівневої педагогічної освіти в Канаді та Україні: порівняльний аспект |
Автори: | Павлюк, Вікторія Ігорівна |
Ключові слова: | порівняльний аспект майбутні учителі педагогічна освіта Канада Україна |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Харків : ХУПС |
Серія/номер: | УДК;371.13(71+477) ББК;Ч448(7Кан)+Ч448(4Укр) |
Короткий огляд (реферат): | У навчальному посібнику подано фактичний матеріал щодо канадського та українського досвіду підготовки майбутніх учителів у системі багаторівневої педагогічної освіти; розкрито значення Болонського процесу для канадських та українських вищих навчальних закладів; здійснено порівняльний аналіз систем багаторівневої педагогічної освіти Канади та України; визначено рекомендації щодо підвищення ефективності змістової підготовки майбутніх українських учителів в умовах багаторівневої педагогічної освіти в контексті канадського досвіду. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1524 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
pidg_may_uch_v_kan_ukr.pdf | 230,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.