Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1619
Title: | До питання застосування середовищного підходу в педагогічній практиці вищого навчального закладу |
Authors: | Ярошинська, Олена Олександрівна |
Keywords: | середовищний підхід потенціал освітнього середовища професійна підготовка майбутніх учителів |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Біла Церква : КОІПОПК |
Citation: | Інноваційні технології у професійному розвитку педагогічних працівників та керівників закладів освіти : тези Міжнародної науково-практичної конференції (24−25 квітня 2012 року, м. Біла Церква) / за наук. ред. В. В. Олійника (голова), Н. І. Клокар (заступник голови), М. В. Кухарєва, А. Заманова, Н. С. Побірченко, Е. Р. Баграмян, М. А. Дмитрієвої. − Біла Церква : КОІПОПК, 2012. |
Abstract: | Численні публікації в педагогічній і психологічній літературі, наукові конференції, присвячені різним аспектам формування освітнього середовища, свідчать про те, що средовищний підхід сьогодні розглядається поряд з визнаними підходами: особистісним, діяльнісним, системним, культурологічним, антропологічним, компетентним, акмеологічним та іншими підходами як специфічна методологія дослідження й проектування педагогічних систем. У чому ж полягає привабливість застосування средовищного підходу в педагогічній практиці? Середовищний підхід, спираючись на особистісну парадигму, не відкидаючи інші методологічні принципи сучасної педагогіки, може, на нашу думку, суттєво збагатити професійну педагогіку, тому що має ряд переваг, які розкрито в статті. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1619 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Do pytannia zastosuvannia seredovyshchnoho pidkhodu.pdf | 174,29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.