Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1659
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербань, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2013-11-17T15:09:41Z-
dc.date.available2013-11-17T15:09:41Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1659-
dc.description.abstractДисертацію присвячено вивченню організаційно-педагогічних засад функціонування сільської школи у США. Унаслідок історико-ретроспективного аналізу визначено періоди розвитку сільської школи у США (період створення і становлення, період консолідації, період модернізації та період реформування). На основі характеристики реформ та урядових програм, які регулюють діяльність сільської школи у США, виявлено основні організаційно-адміністративні засади, які є визначальними домінантами її функціонування. На прикладі реалізації основних функцій (освітньої, культурної, соціальної, економічної та політичної) окреслено функціональні засади діяльності американської сільської школи. Виокремлено соціально-педагогічні засади функціонування американської сільської школи. Визначено можливості використання американських прогресивних ідей у модернізації та підтримці діяльності сільської школи України.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.5.018.51(73)(043.3);-
dc.subjectсільська школа СШАuk
dc.subjectорганізаційно-педагогічні засади-
dc.subjectорганізаційно-адміністративні засади-
dc.subjectсоціально-педагогічні засади-
dc.subjectфункціональні засади-
dc.titleОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ У США (автореферат)uk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avtoreferat_Shcherban.pdf198,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.