Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1659
Title: | ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ У США (автореферат) |
Authors: | Щербань, Ірина Юріївна |
Keywords: | сільська школа США організаційно-педагогічні засади організаційно-адміністративні засади соціально-педагогічні засади функціональні засади |
Issue Date: | 2011 |
Series/Report no.: | УДК 373.5.018.51(73)(043.3); |
Abstract: | Дисертацію присвячено вивченню організаційно-педагогічних засад функціонування сільської школи у США. Унаслідок історико-ретроспективного аналізу визначено періоди розвитку сільської школи у США (період створення і становлення, період консолідації, період модернізації та період реформування). На основі характеристики реформ та урядових програм, які регулюють діяльність сільської школи у США, виявлено основні організаційно-адміністративні засади, які є визначальними домінантами її функціонування. На прикладі реалізації основних функцій (освітньої, культурної, соціальної, економічної та політичної) окреслено функціональні засади діяльності американської сільської школи. Виокремлено соціально-педагогічні засади функціонування американської сільської школи. Визначено можливості використання американських прогресивних ідей у модернізації та підтримці діяльності сільської школи України. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1659 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
avtoreferat_Shcherban.pdf | 198,09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.