Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1659
Title: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ У США (автореферат)
Authors: Щербань, Ірина Юріївна
Keywords: сільська школа США
організаційно-педагогічні засади
організаційно-адміністративні засади
соціально-педагогічні засади
функціональні засади
Issue Date: 2011
Series/Report no.: УДК 373.5.018.51(73)(043.3);
Abstract: Дисертацію присвячено вивченню організаційно-педагогічних засад функціонування сільської школи у США. Унаслідок історико-ретроспективного аналізу визначено періоди розвитку сільської школи у США (період створення і становлення, період консолідації, період модернізації та період реформування). На основі характеристики реформ та урядових програм, які регулюють діяльність сільської школи у США, виявлено основні організаційно-адміністративні засади, які є визначальними домінантами її функціонування. На прикладі реалізації основних функцій (освітньої, культурної, соціальної, економічної та політичної) окреслено функціональні засади діяльності американської сільської школи. Виокремлено соціально-педагогічні засади функціонування американської сільської школи. Визначено можливості використання американських прогресивних ідей у модернізації та підтримці діяльності сільської школи України.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1659
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
avtoreferat_Shcherban.pdf198,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.