Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1770
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрощук, Людмила Михайлівна-
dc.date.accessioned2013-11-18T21:32:10Z-
dc.date.available2013-11-18T21:32:10Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationАндрощук Л. Педагогічні умови формування та рівні сформованості індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії / Л. Андрощук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини /[ред.кол Побірченко Н.С (гол.ред) та ін.].- Умань : ПП Жовтий О.О., 2011.- Випуск 39.- Частина 1.- 37 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1770-
dc.description.abstractУ статті визначено педагогічні умови формування та рівні сформованості індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії.В основу класифікації покладено фактори формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії, які залежать від характеристик індивідуальності студента та специфіки організації навчального процесу у ВНЗuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань : ПП Жовтий О.О.uk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectрівень сформованості індивідуального стилю діяльностіuk
dc.titleПедагогічні умови формування та рівні сформованості індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічні умови формування та рівні сформованості.pdf359,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.