Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1770
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андрощук, Людмила Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-18T21:32:10Z | - |
dc.date.available | 2013-11-18T21:32:10Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Андрощук Л. Педагогічні умови формування та рівні сформованості індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії / Л. Андрощук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини /[ред.кол Побірченко Н.С (гол.ред) та ін.].- Умань : ПП Жовтий О.О., 2011.- Випуск 39.- Частина 1.- 37 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1770 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено педагогічні умови формування та рівні сформованості індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії.В основу класифікації покладено фактори формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії, які залежать від характеристик індивідуальності студента та специфіки організації навчального процесу у ВНЗ | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань : ПП Жовтий О.О. | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | рівень сформованості індивідуального стилю діяльності | uk |
dc.title | Педагогічні умови формування та рівні сформованості індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні умови формування та рівні сформованості.pdf | 359,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.