Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1770
Назва: Педагогічні умови формування та рівні сформованості індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії
Автори: Андрощук, Людмила Михайлівна
Ключові слова: педагогічні умови
рівень сформованості індивідуального стилю діяльності
Дата публікації: 2011
Видавництво: Умань : ПП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Андрощук Л. Педагогічні умови формування та рівні сформованості індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії / Л. Андрощук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини /[ред.кол Побірченко Н.С (гол.ред) та ін.].- Умань : ПП Жовтий О.О., 2011.- Випуск 39.- Частина 1.- 37 с.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено педагогічні умови формування та рівні сформованості індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії.В основу класифікації покладено фактори формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії, які залежать від характеристик індивідуальності студента та специфіки організації навчального процесу у ВНЗ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1770
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічні умови формування та рівні сформованості.pdf359,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.