Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1873
Назва: Концептуальні підходи до проектування змісту сучасного уроку рідної мови
Автори: Кучеренко, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: сучасний урок української мови
методичний змістовий компонент
практичний
теоретичний
зміст уроку
лінгводидактичний підхід
аспекти навчання
Дата публікації: 2013
Видавництво: Умань, ФОП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Кучеренко І. А. Концептуальні підходи до проектування змісту сучасного уроку рідної мови / І. А. Кучеренко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2013.. – Ч.2. – С. 254-260.
Серія/номер: УДК 371.32;
Короткий огляд (реферат): У статті схарактеризовано специфіку категорійних лінгводидактичних понять «аспект» і «підхід», визначено на концептуальному рівні пріоритетні лінгводидактичні підходи до проектування змісту уроку української мови в основній школі, встановлено основні змістові компоненти уроку рідної мови, проектування яких здійснюється з урахуванням компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, когнітивно-комунікативного, системно-мовного, функційно-стилістичного підходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1873
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
suchasnyi_urok_ridnoi_movy.pdf2,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.