Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1873
Title: Концептуальні підходи до проектування змісту сучасного уроку рідної мови
Authors: Кучеренко, Ірина Анатоліївна
Keywords: сучасний урок української мови
методичний змістовий компонент
практичний
теоретичний
зміст уроку
лінгводидактичний підхід
аспекти навчання
Issue Date: 2013
Publisher: Умань, ФОП Жовтий О.О.
Citation: Кучеренко І. А. Концептуальні підходи до проектування змісту сучасного уроку рідної мови / І. А. Кучеренко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2013.. – Ч.2. – С. 254-260.
Series/Report no.: УДК 371.32;
Abstract: У статті схарактеризовано специфіку категорійних лінгводидактичних понять «аспект» і «підхід», визначено на концептуальному рівні пріоритетні лінгводидактичні підходи до проектування змісту уроку української мови в основній школі, встановлено основні змістові компоненти уроку рідної мови, проектування яких здійснюється з урахуванням компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, когнітивно-комунікативного, системно-мовного, функційно-стилістичного підходів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1873
Appears in Collections:Факультет філології та журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
suchasnyi_urok_ridnoi_movy.pdf2,04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.