Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2193
Назва: Інтеграційна освіта як елемент суспільної інтеграції молодшого школяра з особливими потребами
Автори: Перфільєва, Майя Володимирівна
Ключові слова: інтеграційна освіта
суспільна інтеграція
молодший школяр з особливими потребами
Дата публікації: лис-2010
Видавництво: Умань: ПП Жовтий
Бібліографічний опис: 1. http://ru.Defektologia/Дефектология 2. Коссевська І. Обумовленості позицій - вчителі і інші професійні групи по відношенню до шкільної інтеграції неповноцінних дітей. Наукове Видавництво Педагогічної Академії, Краків: - 2010. - 257 с.
Серія/номер: УДК 371.13:372.4 ББК 74.580.2р30:74.202.21р.30 72.;
Короткий огляд (реферат): Автор розглядає питання важливості інтеграційної освіти як основного з аспектів успішної соціалізації молодшого школяра.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2193
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Integracijna_osvita_yak_element_suspil`noyi_integraciyi_molodshogo_shkolyara_z_osobly`vy`my`_potrebamy`.pdf134,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.