Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2193
Назва: | Інтеграційна освіта як елемент суспільної інтеграції молодшого школяра з особливими потребами |
Автори: | Перфільєва, Майя Володимирівна |
Ключові слова: | інтеграційна освіта суспільна інтеграція молодший школяр з особливими потребами |
Дата публікації: | лис-2010 |
Видавництво: | Умань: ПП Жовтий |
Бібліографічний опис: | 1. http://ru.Defektologia/Дефектология 2. Коссевська І. Обумовленості позицій - вчителі і інші професійні групи по відношенню до шкільної інтеграції неповноцінних дітей. Наукове Видавництво Педагогічної Академії, Краків: - 2010. - 257 с. |
Серія/номер: | УДК 371.13:372.4 ББК 74.580.2р30:74.202.21р.30 72.; |
Короткий огляд (реферат): | Автор розглядає питання важливості інтеграційної освіти як основного з аспектів успішної соціалізації молодшого школяра. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2193 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Integracijna_osvita_yak_element_suspil`noyi_integraciyi_molodshogo_shkolyara_z_osobly`vy`my`_potrebamy`.pdf | 134,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.