Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2243
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коляда, Наталія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2014-01-28T12:24:04Z | - |
dc.date.available | 2014-01-28T12:24:04Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наук. зап. Ніжин. держ. ун-ту імені Моколи Гоголя | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2243 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано ідеї вітчизняних педагогів-реформаторів кінця ХІХ – початку ХХ ст., що лягли в основу теоретико-практичних засад дитячого руху як нового соціально-педагогічного явища та стали стимулом його цілеспрямованої організації в конкретних історичних умовах. Ключові слова: дитячий рух, педагоги-реформатори, експериментальна педагогіка, вільне виховання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Наук. зап. Ніжин. держ. ун-ту імені Моколи Гоголя | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.013.42 (09) (047): 371.83 | - |
dc.subject | Дитячий рух | uk |
dc.subject | Педагоги-реформатори | uk |
dc.title | ІДЕЇ ПЕДАГОГІВ-РЕФОРМАТОРІВ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТ. ЯК ТЕОРЕТИЧНИЙ ФУНДАМЕНТ ДИТЯЧОГО РУХУ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Idei_pedagogiv-reformatoriv.pdf | 188,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.