Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2243
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-01-28T12:24:04Z-
dc.date.available2014-01-28T12:24:04Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаук. зап. Ніжин. держ. ун-ту імені Моколи Гоголяuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2243-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано ідеї вітчизняних педагогів-реформаторів кінця ХІХ – початку ХХ ст., що лягли в основу теоретико-практичних засад дитячого руху як нового соціально-педагогічного явища та стали стимулом його цілеспрямованої організації в конкретних історичних умовах. Ключові слова: дитячий рух, педагоги-реформатори, експериментальна педагогіка, вільне виховання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаук. зап. Ніжин. держ. ун-ту імені Моколи Гоголяuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.013.42 (09) (047): 371.83-
dc.subjectДитячий рухuk
dc.subjectПедагоги-реформаториuk
dc.titleІДЕЇ ПЕДАГОГІВ-РЕФОРМАТОРІВ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТ. ЯК ТЕОРЕТИЧНИЙ ФУНДАМЕНТ ДИТЯЧОГО РУХУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Idei_pedagogiv-reformatoriv.pdf188,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.